onsdag 26 november 2008

Sju favoritbloggar












Jag har fått en award för bloggen Alingsåsiana från Monica med den intressanta bloggen Tagga ner, även hon från Alingsås! Tusen tack för uppskattningen!! Det är sådant som gör att jag orkar fortätta att skriva.

Min uppgift blir nu att själv nominera 7 andra bloggar som jag själv uppskattar. Det hade varit betydligt lättare att nominera dubbelt så många.

Reglerna:

  1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
  2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
  3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
  4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Här är mina favoritbloggar som jag gärna gör PR för(utan inbördes rangordning)

  1. Absolut viktigaste! Lena skriver om det absolut viktigaste, det som vi tyvärr ofta glömmer bort bland alla våra i-landsproblem.
  2. Köpstopp Anki köpstoppade ett år och skrev sedan en bok om det.
  3. Den långsamma bloggen Lennart har en stor läslust och delar generöst med sig av sina resor in i litteraturen.
  4. Funderingar Maria har kluriga idéer och gör spännande iakttagelser från vardagen.
  5. Peppen Maria har något så ovanligt som både ett individuellt och globalt perspektiv på saker och ting.
  6. Filosofias andra blogg Hon vågar gå på oprövade stigar och hennes kärleksbudskap smittar.
  7. Naturskyddsföreningen blogg Svante och Mikael skriver skarpa och avslöjande inlägg om vår miljö.

Inga kommentarer:

 
Bloggtoppen.se